Adolescenții și tinerii de astăzi trăiesc în propriul univers, diferit de cel al adulților. Au propriul vocabular, propriile glume și proprii eroi. Își concep reguli cu sisteme de etichete exacte.
Tendințe în modă pentru adolescente – Care sunt cele mai HOT piese vestimentare pentru tinere
Se mândresc cu diferențele care există între ei iar tocmai aceste diferențe îi fac speciali.
Stilul în modă este a doua lor natură. Își doresc să iasă în evidență prin intermediul ținutelor pe care le poartă, vor să fie originali și să devină modele în fashion pentru ceilalți de vârsta lor. În același timp, își doresc ținute comode și versatile pe care să le poată purta atât pe stradă, cât și la școală, atât la un prânz cu familia, cât și în parc cu prietenii.
Pornind de la aceste tendințe, OUIMEHNON a decis să investească în design și să spargă tiparele modei clasice pe care o denumim generic “urban fashion”, deschizând din nou apetitul generației tinere pentru originalitate și rafinament. Cu ținutele create de OUIMEHNON nu ai cum să nu fi original. OUIMEHNON aduce o gură de aer proaspăt în piața fashion pentru adolescenți și tineri. Este propunerea pentru o garderobă care nu se demodează niciodată și care se poate reinventa de fiecare dată.
Ținutele Oui Meh Non se potrivesc atât adolescentelor, cât și tinerelor femei care își doresc să adauge în dressing piese vestimentare care aduc un aer fresh. Designul ținutelor Oui Meh Non este la fel de potrivit pentru o zi obișnuită la job, pentru o ieșire cu fetele în oraș sau pentru un film văzut împreună cu iubitul.
De ce "Oui Meh Non"?
“Ne-am gândit la publicul nostru, adică cei din generația Z.
Ne-am dat ușor seama că o trăsătură destul de des întâlnită este cea de emoții mixte sau în Engleză “mixed emotions”.
Mixed emotions descriu acele stări emoționale care îți spun că ai vrea să te vezi cu prietenii DAR totuși parcă ai sta acasă să vezi un film sau să citești o carte; sau că ai vrea să o mulțumești pe mama și să mergi la cumpărături DAR parcă totuși ai vrea să te vezi cu prietenii. Și ne-a plăcut OUI MEH NON pentru că vine din franceză și spune ceva de genul DA …DAR NU.", povestesc creatorii conceptului.
OUIMEHNON a lansat prima colecție în mediul online pe sistemul “fashion boutique”, cu un număr limitat de piese vestimentare, și își propune să reîmprospăteze des creațiile, venind cu noi modele și noi idei. OUIMEHNON nu se laudă cu cantitatea, ci cu calitatea designului și materialului.
“Suntem siguri că cine pășește pragul magazinului nostru virtual (www.ouimehnon.com) se va îndrăgosti de modelele noastre și va sta “cu sufletul la gură” să vadă ce urmează.”, mai menționează creatorii conceptului.
OUI MEH NON se integrează cu ușurință în orice garderobă, incluzând piese vestimentare în culori neutre dar și viu colorate.